Laden ....

TARIEVEN

De rekening

Voor uitgebreide behandelingen krijgt u bij ons een begroting, zodat u vooraf weet waar u aan toe bent.

In onze praktijk geven wij u graag alle aandacht en goede zorg. Daarom hebben wij het versturen en innen van onze rekeningen uitbesteed aan Infomedics. Infomedics is een professioneel en betrouwbaar bedrijf dat hierin is gespecialiseerd.

Uw gegevens zijn veilig

Infomedics hecht veel waarde aan de bescherming van uw privacygevoelige gegevens. Het bedrijf is daarom ISO27001 gecertificeerd, net als alle dienstverleners die Infomedics inschakelt om uw rekening te kunnen maken en versturen. Deze certificering wordt elk jaar opnieuw beoordeeld en vernieuwd. Meer over privacybescherming leest u op www.infomedics.nl/privacy.

Wat staat er op uw zorgrekening?

Uw rekening is opgebouwd uit de verrichtingen die wij tijdens de behandeling hebben uitgevoerd. Bij elke verrichting hoort een vast tarief dat door de Nederlandse Zorgautoriteit is vastgesteld. Wilt u weten welke tarieven voor tandheelkunde er zijn? Kijk dan eens op www.allesoverhetgebit.nl of op onze site.

Uw rekening op papier of online?

Als u uw rekening online wilt afhandelen heeft onze praktijk uw e-mailadres en uw mobiele telefoonnummer nodig. Deze gegevens worden door Infomedics gebruikt om u veilig toegang te verlenen tot het online portaal waar uw rekening klaarstaat. Als u inlogt op uw Infomedics portaal, vult u de SMS-code in die u van Infomedics ontvangt. Wilt u uw rekening liever op papier ontvangen, dan kunt u dat op uw portaal zo instellen. Meer informatie vindt u op www.infomedics.nl.

Betalingsregeling

Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Lukt het niet om op tijd te betalen, neem dan zo snel mogelijk contact op met de Servicedesk van Infomedics op 0900 - 404 94 04 (€ 0,35 per gesprek). Zij kunnen u helpen met een betalingsregeling.

Indien infomedics services een contract heeft met uw verzekeraar, wordt uw rekening direct doorgestuurd naar uw verzekeraar. U ontvangt ofwel van infomedics ofwel van uw verzekeraar een nota voor het niet vergoede deel. Indien er geen contract is met uw verzekeraar, ontvangt u thuis de volledige nota. Wanneer u verzekerd bent voor tandheelkundige zorg, kunt u vervolgens  zelf de kosten declareren bij uw verzekeraar.

Niet nagekomen afspraken:

Wanneer het u niet lukt om een afspraak na te komen, verzoeken wij u deze minimaal 24 uur van tevoren telefonisch te annuleren. Niet nagekomen afspraken (of niet tijdig afgezegde afspraken) worden in rekening gebracht.

Design & Realisatie: RdH-Design | © Mondzorgcentrum Leek | | Privacy en Cookie verklaring